Ciało snu

Śniła mi się dramat lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony i było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję również przeżyłem szok, albowiem był w tamtym miejscu zaprezentowany dokładnie tak taki tenże kolizja, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło wystawać?Śpiąc, macie wjazd do innych wymiarów i czasów. Ty zobaczyłeś faktyczny stan rzeczy, aż do którego przyczepiony był niezmierzony ładunek afektowany, tak więc przejąłeś detal uczuć osób biorących wewnątrz przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś wsio no tak wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi także inne klęski żywiołowe w środku chwili, gdy no tak mają miejsce. Gdy istotnie się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój widmo opuszcza twoje padło a udaje się z misją ratunkową, by pomóc tym, którzy umarli, oraz żeby pocieszyć ocalałych. Budzisz się wycieńczony, ponieważ wybitnie silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dotychczasowy małe, czasami śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał ogień, zaś ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie w rzeczy samej miało pozycja wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, zaś czułość paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci wcześniejszy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju sen w tym samym czasie uwalnia ułamek zablokowanych emocji oraz pomaga zwolnić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się sytuacja lub klęska, co mogę wykonać?Możesz być w stanie kogoś ostrzec, jednakowoż ta pojedynczy człowiek być może nie ponieść twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo tudzież sukurs dla ofiar. Otaczaj całe wydarzenie światłem zaś poproś anioły o pomagier w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł do mnie nowicjusz mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie także czułam, iż to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego całość wewnątrz porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą natomiast twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten metoda doświadczania plus wzrostu, zamiast życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, że wsio u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, zaś po pewnym czasie poroniłam zaś niekiedy śni mi się dwójka dzieci bawiących się pogodnie w ogrodzie. Czy mogą znajdować się to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli no, owo w środku który strategia mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż pełnia u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą zaś rozwijają się, w środku miarę podczas gdy ty tudzież twoja rodzina uczycie się zaś doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub siać kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują przynależność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi i wznosząc w ciągu negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam w środku ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała młoda dama tudzież powiedziała, jakim sposobem ma na miano oraz że jest moją córką. Czyż to nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej reputacja, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo prawdziwie cudowne. Musiałaś być nadzwyczaj otwarta także wrażliwa, ponieważ córeczka miała alternatywa nawiązania spośród tobą właśnie żywego tudzież wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niesłychanie ważna zaś przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj nazwa przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią albo nie chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora w poprzek przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w bajka, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W kto tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda odsetek twojego snu owo obojętnie jaki obręb ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości bycie każdej tej części, oraz podobnie jak słyszysz ją plus wysłuchujesz, co ma do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie a duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi wyjście kiedy najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, niemniej jednak w dalszym ciągu powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na egzekucja pracy natomiast dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, również wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę oraz porządek, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które fortel było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, iż pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, jednak prawdopodobnie właśnie tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca pyskówka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść a je usunąć.Zinterpretowałam owo faktycznie: Muszę nie dopuścić ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom wewnątrz zapewnienie mi w taki sposób kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I no tak, a nie. Niektórzy populacja mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą dostroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, owo różni ludzie postrzegają rzeczy w obcy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania również przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo istota na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co dany symbol oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów także dlaczego zasoby ludzkie je mają? Co jest dozwolone z tym wyrządzić?Koszmar w szeregu przypadków wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od chwili nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa albo do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezbronny lub mizerny, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym ogółem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w myślach takiego snu, niedaleko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się potęga stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zadowolić te uczucia wewnątrz taki wybieg, w kto nie jest dozwolone było tego zrobić do wnętrza czasie, gdy było się do tego stopnia bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż wcześniej od czasu długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypuszczalnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym żelazny wjazd do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez ograniczeń przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości dzięki krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora na skroś przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W jaki rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda akt twojego snu to jakikolwiek sfera ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza trwanie każdej tej części, natomiast ponadto słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, w krótkim czasie znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę otrzymać odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie w charakterze najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu dodatkowo przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce bez liku pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jakkolwiek potem powiedziała, że nie ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana także oszukana, oraz wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę oraz cykl, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, wszak prawdopodobnie zaledwie tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca pyskówka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść również je usunąć.Zinterpretowałam owo nie inaczej: Muszę znieść jarzmo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A potem podziękowałam aniołom zbytnio twierdzenie mi no kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I tak, natomiast nie. Niektórzy obywatele mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą zharmonizować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych także oczywistych, to różni obywatele postrzegają rzeczy w zmieniony sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy również przekonania. Bezpieczniej będzie zaprosić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo znaczenie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co ustalony przenośnia oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów i dlaczego zasoby ludzkie je mają? Co jest dozwolone spośród tym przyrządzić?Koszmar częstokroć wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz za razem tłumione są od czasu ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce w czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezsilny lub scherlały, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym w sumie, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie do wnętrza myślach takiego snu, wobec jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się amplituda stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy zaspokoić te uczucia wewnątrz taki postępowanie, do wnętrza jaki nie można było tego zmajstrować w środku czasie, jak było się w rzeczy samej bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że już od długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza być może egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć nieustanny admitancja aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą niezbyt dokładnie transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę znajdować się słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością a wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) także oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być prawdopodobnie w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "deliberacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się względnie do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się mimo to zdefiniowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bo istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać to za pośrednictwem uspokojenie umysłu plus utrzymywanie tego stanu, w środku którym owszem manifestuje się kondolencje również mądrość. Inna sprawność polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała a wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy oraz percepcja wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu podeprzeć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypadkiem konotować masa różnych rzeczy - niektórym kojarzy się białogłowa niezmiernie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami zaś tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo uporządkowany szkolenie, zgoła koherentny dodatkowo konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie i inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój rozum koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny ruczaj powietrza wchodzi i wychodzi poprzez nos. Myśli oraz dźwięki po prostu bez skrępowania przepływają, istotnie w charakterze chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się właśnie na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu w obliczu przeszkadzających uczuć oraz bezpośrednie biegłość pełnej przytomności również nieograniczonej otwartości. Tylko w owym czasie będzie się w stanie no tak zapewniać zysk innym. Wyobraź sobie na kształt w środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz za razem z większym natężeniem w ciągu ciała. Kiedy wprzódy wnikliwie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności i przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach zaś wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, a świat zaczyna wysyłać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem plus pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj w ten sposób ospale jak na przykład chcesz. Możesz zarówno trenować na wotum bądź w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając blisko okazji żądanie szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym również dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś targ egzotycznym, możesz w trakcie wizualizowania światła, po prostu myśleć, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie oraz do wnętrza innych. Postaraj się spostrzec owo, istotnie głęboko dodatkowo prawdziwie, na sposób lecz wciąż potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostać do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii także zarazem pełnej przytomności faktycznie w żółwim tempie, w jaki sposób potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, do wnętrza "tutaj plus teraz". Po chwili cały rzeczywistość pojawia się znowu - dziewiczy również doskonały. Każdy atom wibruje radością także jest utrzymywany do wnętrza całości za pośrednictwem miłość. Wszystko jest świeże natomiast nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wakacje istoty, niezależnie od tego innymi słowy o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się i nasze ścierwo, jakkolwiek otóż nuże ferie od momentu słabości także chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, a więc je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na dekadencja wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły na przestrzeni medytacji, stają się nieograniczone oraz docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna i dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe fortuna - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz sporządzić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (czułość, politowanie, szczęście, równość)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wiara w kamienie mocy

Rozmowa o depresji

Przyciąganie medytacją